לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

אזורי לינה מומלצים באמסטרדם

| אזורי לינה מומלצים באמסטרדם |

אמסטרדם, עיר התעלות, הסמים, המוזאונים הנהדרים, גבינת גאודה וצ׳יפס פריך מושכת אליה מליוני תיירים וכמובן גם מאות אלפי ישראלים. אמסטרדם קטנה יחסית, בוודאי בהשוואה ללונדון, פריז או ניו-יורק, אך דברים טובים מאוד מגיעים באריזות קטנות ולמרות שמתגוררים בה מתחת למיליון אנשים אפשר למצוא בה 2,500 בתי סירות, 165 תעלות ו-500 מלונות. השאלה שכל תייר שואל את עצמו, לאחר שקנה את כרטיס הטיסה, היא היכן ישנים ולכן אנחנו פה לעזור לכם ולעשות סדר באזורים הלא מעטים של אחת מהערים המיוחדות בעולם. אם תגלולו על למטה תמצאו אמ;לק.
• המרכז: לאמסטרדם יש בהחלט מרכז והוא נקרא בהולנדית ״צנטרום״ והוא מורכב מהתעלות הקלאסיות של העיר שהפכו לסימן ההיכר שלה ואף מורשת עולמית של אונסקו. אחת השכונות המרכזיות במרכז היא ״הדאם״, סכר שנבנה להגן על העיר מפני המים הרבים ובאיזור זה תמצאו את מרב התיירים, לעיתים אף יותר מדי מהם, אין סוף אפשריות אכילה ומקומות לינה. באיזור זה תמצאו את האטרקציות המוכרות כגון הארמון המלכותי ומוזיאון מאדאם טוסו. המרכז של אמסטרדם מחולק לשכונות רבות ו״הדאם״ היא רק אחת מהן, והוא כולל למשל את החלונות האדומים (De Wallen) שאנחנו לא ממליצים לגור בו, בעיקר למשפחות, Nieuwmarkt הקרובה לתחנה המרכזית ובה ניתן למצוא את צ׳יינה טאון של העיר והיא שכונה מגניבה שאנחנו אוהבים ומתאימה לצעירים.
• יורדאן (Jordaan): היורדאן הוא חלק מהמרכז של אמסטרדם אך מאפשר תחושה של אמסטרדם הישנה בלב העיר, כפר בלב ההמולה ולכן מאוד מומלץ לאלו שרוצים להיות במרכז אך להימנע מעומס התיירים. האטרקציה המוכרת ביותר היא בית אנה פראנק אך מעבר לכך, היופי של השכונה נמצא באוכל הטוב והאווירה הטובה.
• שכונות נוספות במרכז: המרכז של אמסטרדם מורכב מעוד שכונות שיאפשרו לכם להיות בלב העניינים אך לא בשיא ההמולה. Leidseplein שכונה קטנה בקצה המערבי של המרכז והיא נחשבת לאזור הבילויים של העיר ומותאמת פחות למשפחות. Rembrandtplein עוד שכונה קטנה המתאימה לאלו שאוהבים את הלילה. ספואו (Spui) היא שכונה מקסימה שגם אותה אנחנו מאוד אוהבים וממליצים להתגורר בה ונחשבת למרכז התרבותי של העיר. הרובע היהודי הישן הוא מקסים ונעים ומתאים למשפחות. השכונה האחרונה שנזכיר במרכז הינה שכונת התעלות (Canalbelt) והיא בהחלט האזור היפה ביותר בעיר ואם תצליחו למצוא מלון או דירה במחיר סביר תוכלו להינות מנוף שאין שני לו.
• הצפון (Noord): בעבר נחשב לאזור שתיירים לא מגיעים אליו כלל אך בשנים האחרונות הופך להיות לאחד האזורים המגניבים של העיר. שכונת הצפון ענקית בהשוואה לכל שכונות המרכז יחד. באיזור זה תמצאו שטחים ירוקים והתחדשות עירונית נהדרת הכוללת את מרכז הקולנוע ״העין״ ואת האטרקציה במגדל אדם. שכונת הצפון מקסימה ומאוד מגניבה וממוקמת צפונית לתחנה המרכזית אך הדרך הכמעט יחידה להגיע למרכז היא באמצעות מעבורת אך לפחות היא חינמית. הצפון מתאים לאלו שמגיעים לאמסטרדם בפעם השנייה והשלישית ורוצים לחקור אזורים אחרים.
• מערב (West): ממערב ליורדן תמצאו את האיזור המערבי של אמסטרדם, אזור עשיר עם בוטיקים ובתים יפים. אנחנו ממליצים להתמקד באיזור oud-west הגובל באזור המרכז ודרום ובוונדלפארק, הריאה הירוקה של העיר. איזור זה הינו משפחתי, בטוח ויפה ויכול להיות אופציה טובה לאלו שלא רוצים את ההמולה של המרכז או את המחירים הגבוהים.
• דרום (zuid): כאשר מדברים על דרום אמסטרדם בדרך כלל מתכוונים לשכונת דה פייפ (De Pijp) שרבים טוענים, וגם אנחנו בינהם, שהיא השכונה המגניבה ביותר בעיר, בעיקר אחרי שכולם גילו את היורדן. יש כאלו המכנים אותה ״הרובע הלטיני״ של העיר והיא מושכת אליה סטודנטים, אמנים ואנשים צעירים שהופכים אותה לשכונה התוססת בעיר. בשכונה זו תמצאו את שוק אלברט קיופ, היינקן, פארקים יפים ומסעדות מעולות ואנחנו בהחלט ממליצים להתגורר בה. עוד בדרום, רובע המוזאונים, הכולל את הרייקסמוזיאום וואון גוך והוא סה״כ גשר אחד מהמרכז אך לדעתנו הוא איזור פחות מעניין מדה פייפ.
• מזרח (Oost): תיירים פחות מתמקדים באזור המזרח של העיר למרות שחלק ממנו גובל באיזור המרכז. באיזור זה לא תמצאו כמעט אטרקציות אך יש לא מעט ריאות ירוקות ומסעדות נחמדות.
• אזורים נוספים: יש באמסטרדם איזורים נוספים כגון Diemen, Amstelveen, Bijlmar ו-Zuid-Oost אך הם רחוקים מדי לטעמנו מהמרכז שבו תמצאו את רוב האטרקציות שיעניינו אתכם. אם אתם רוצים לחסוך מאוד בעלויות אתכם יכולים אפילו לישון בהארלם ותוך תשע דקות בדיוק של רכבת יעילה אתם בתחנה המרכזית של אמסטרדם.

אמ;לק: מרכזי והומה – דאם, מרכזי ושקט ומומלץ – יורדאן, מרכזי משפחתי ונעים – ספואו, הרובע היהודי. לצעירים שרוצים להיות במרכז – ניו-מרקט, ליינדספלאן, רמברנדטפליין. להיפסטרים ומגניבים אחרים – דה פייפ. אמסטרדם למתקדמים – הצפון.

 

גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן