לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

בתי תה מיוחדים בלונדון

| בתי תה מיוחדים בלונדון |

לכבוד יום התה הבין לאומי ריכזנו עבורכם כמה מבתי התה הכי טובים בלונדון שלא כדאי לכם לפספס, כל אחד עם הגוון הייחודי שלו. אז קדימה תרשמו שיהיה לאחר היציאה מהסגר:

 

Mad Hatter’s Afternoon Tea

על מסיבת התה של הכובען המטורף שמעתם? פה תקבלו את כל החוויה של אליסיה בארץ הפלאות החל מעיצוב החלל ועד הפרטים הכי קטנים: בקבוקונים שכתוב עליהם “שתה אותי” , קוביות סוכר שמוחבאות בתוך קופסאות נגינה, עוגיות בצורת “פרת משה רבינו”, קנקנים בליווי פרצופי מלכות של אליסיה בארץ הפלאות ועוד…

כתובת: 50 Berners St, London W1T 3NG, United Kingdom

 

Prêt-à-Portea at The Berkeley

התה הכי אופנתי בעיר! כאן תוכלו למצוא קינוחים ועוגיות המעוצבות בהשראת אגדות אופנה: מאפה קינמון ותפוחים הופך למופע מרהיב בצורת שמלה של מרי אנטואנט בעיצובו של Moschino האגדי. סבלה פיסטוק משמש כבסיס לעוגת מוס מאצ’ה ושומשום שחור עם גימורי תחרת טוויל פירות המשקף את יצירתו של Riccardo Tisci.  גנאש וניל ופסיפלורה בתוספת קוקוס קלוי ושוקולד ג’ברה הופכים למחווה ליצירת מופת מונוכרום של דולצ’ה וגבאנה.

כתובת: Wilton Pl, Knightsbridge, London SW1X 7RL, United Kingdom

 

Rock ‘n’ Roll Afternoon Tea by The Gore London

המקום מעוצב בהשארת כוכבי רוקנרול: The Rolling Stones, Guns N’ Roses, Queen and David Bowie. המוזיקה המתנגנת ברקע מייד מכניסה אותך לאווירת “רוקנרול” . והאוכל- כמובן שגם הוא כל כולו סובב סביב הרוקנרול. אז לחובבי הג’אנר- מומלץ!!!

גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן