לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

חוויות ורשמים מטיול בלתי נשכח בלונדון

חוויות ורשמים מטיול בלתי נשכח בלונדון

לונדון. כמה קלאסית, ככה מדהימה, ותמיד צופנת בחובה פינה חדשה ומרגשת. אז לגמרי לא משנה כמה פעמים חרשתם את העיר לאורכה ולרוחבה. גם אם נדמה לכם שאתם מכירים את לונדון מכל כיוון, תמיד תמצאו בה רובד חדש שטרם פגשתם.

לונדון שלי

 

לונדון שלי

לונדון שלי הייתה, כמו תמיד, מין קוקטייל מושלם של קלאסיקה, אקשן, ארכיטקטורה ססגונית, מים, ירוק, נוסטלגיה, שדרות אופנה נוצצות, נימוסים אירופאיים מוקפדים ובליל שפות גועש של אין סוף תיירים. וכמו תמיד, היה כיף לחרוש שוב את לונדון, לחפש הזדמנויות קסומות שאף פעם לא פגשתי, ויותר מכך, לחפש זוויות ראייה חדשות על האטרקציות הבולטות שפגשתי כבר אין ספור פעמים.

בפוסט הבאה מספר טעימות קסומות מהטיול האחרון שלי לבירת הממלכה המאוחדת. אתם מוזמנים!

לילה, לונדון וירח

הסיור הבא היה קלאסי בהחלט, אך התבצע בשעות הלילה הקסומות, לאורו של ירח חיוור משהו אשר נסך בחלל השראה בלתי נשכחת. יצאתי לדרך, כמה אופייני, באוטובוס קומתיים לונדוני ומצאתי את עצמי בולע את גלויות הנוף המוכרות של לונדון כשהן נוצצות באלפי נגוהות על פני מרבד הקסמים השחור שניבט מכל פינה. פתחתי בגרין פארק, סנטרל לונדון, חציתי את כיכר פיקדילי המהווה בית למבחר חנויות אופנה אלגנטיות, המשכתי דרך וסטמינסטר וצפיתי בביג בן ובבתי הפרלמנט שבבואתם הקלאסית כמו זוכה לממד עומק נוסף לאור הירח. נהר התמזה הלילי המואר שספינות רבות מנקדות אותו באלפי נגוהות של אור היווה עבורי מקור להשראה אין סופית, והעין המפורסמת של לונדון, הלא הוא הגלגל הענק המתנשא מעליה ומאפשר לכל מבקר לצפות בעיר ממעוף הציפור, הפך גם הוא לאלמנט בלתי נשכח, כשהוא מאיר את החשיכה בניצוצות ססגוניים וקסומים. משם, המשכתי בכיוון הטאוור ברידג’, המאיר מעדנות את המים בגוון רך זהוב וקסום. לקינוח, קפצתי אל Knightsbridge, שכונה קלאסית ואהובה על הלונדוניים, הודות לכלבו Harrods המפורסם הממוקם בתחומיה. חזרתי אל המלון ומצאתי עצמי מנציח את הלילה הלונדוני האחרון כאחת החוויות היותר עשירות ומרגשות ביומן הטיולים שלי.

ירוק, שופע ומזמין – קיו גרדנס

הפריחה השופעת והרב גונית של הקיו גרדנס היא בעיני אחת מפינות הטבע המזמינות ביותר בעולם. הגנים הבוטניים הייחודים מהווים חלק מאתרי המורשת העולמית של ארגון אונסקו, הם מתפרשים על פני שטח עצום של למעלה ממאה ועשרים דונמים ומציגים צמחים מדהימים, ייחודיים ונדירים מכל רחבי העולם המתמזגים יחד לגלוית נוף שבלתי אפשרי להישאר שווי נפש מולה. אני העדפתי לשוטט בין שבילי הגן באופן עצמאי, בקצב שלי ולצלילי ההשראה הפנימית שלי. עם זאת, רבים אחרים בחרו לצאת לסיורים מודרכים ואינפורמטיביים המוצעים למבקרים. גינת המלכה, גן הבמבוק הממוקם במרכז הגן, גן אזליאה, החממה הוויקטוריאנית ופינות חמד נוספות המשובצות ביופי הבלתי נגמר של קיו גרדנס אפשרו לי לקחת לגימה ענקית וממצה של טבע במיטבו, לה הייתי זקוק לאחר השהות הממושכת בעיר שככל שהיא קלאסית, מאופקת ומרשימה, היא הומה, סואנת וגועשת בחלקה בגדול של היממה. פיקניק קל היווה, בעבורי, סיום מושלם לטיול בלתי נשכח. מומלץ, בקצב שלכם ובסגנון שלכם.

מעל כולם: לונדון ממרום הגלגל

הפעם בחרתי להכיר את לונדון מלמעלה. בעשור האחרון הפך הלונדון איי, העין הגדולה והמפורסמת של לונדון, לחלק בלתי נפרד מאתרי החובה לתייר הלונדוני. ממעוף הציפור צפיתי מרותק על אתריה המפורסמים של לונדון שהשילו את חזותם הבוטחת והפכו לדגמים מוקטנים ומעוררי השראה. בתי הפרלמנט, הביג בן ושאר נקודות החן הלונדוניות הדומיננטיות שלחו לי קריצה סודית מרחוק והפכו גם את הסיור הזה לטיול בלית נשכח שתמיד כיף להיזכר בו מחדש. לסיום, קינחתי בחוויית הארבע ממד הייחודית המוצעת למבקרים במתקן ומציגה את לונדון לרבדיה בעזרת אפקטים עוצרי נשימה. מומלץ לכל תייר מתחיל ומתקדם בעיר!

לונדון – החוויה המרוכזת

הפעם בחרתי לצאת לטיול מרוכז ולחפש נקודות עניין חדשות באתרים שפגשתי כבר בעבר. הסיור התחיל בטוואר אוף לונדון, לשעבר בית כלא ידוע לשמצה וכיום אחד מאתרי המורשת העולמית של ארגון אונסקו. השתתפתי בסיור מודרך במצודה בליווי של הזקיף המוצב במקום, כשאני מוצא את עצמי מוצף ברגשות מנוגדים מול יופיו העוצמתי של אוסף התכשיטים המלכותי המתמזג עם תערוכת העינויים האימתנית הממחישה, על קצה המזלג, את קורותיהם של האסירים שנכלאו ממש כאן. לאחר מכן, המשכתי בכיוון ארמון בקינגהאם במטרה לצפות בטקס חילופי המשמרות המיתולוגי, המעורר יראת כבוד מרשימה בכל פעם מחדש. צלילי המרש הקצבי, הלמות התופים ומראה החיילים הזקופים הצועדים לקצב הצלילים, היווה בעבורי, כמו תמיד, חוויה בלתי נשכחת שאשמח תמיד לחוות שוב.

אז חפשו לעצמכם את חוויית הלונדון האישית שלכם ותיהנו מכל רגע!

גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן