לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

טיול למשפחות באמסטרדם

המלצות טיול משפחות באמסטרדם

סוף אטרקציות נפלאות למשפחות בכל הרכב אפשרי, כשמחד, היא מסבירה פנים לילדים ומנגד, כאחת מקלאסיקות התיירות היותר פופולאריות בעולם המערבי, מספקת ריגוש בלתי פוסק למבוגרים שביניכם.

בין האופציות המומלצות לטיול משפחות מסעיר באמסטרדם אשר ייחרת לנצח בספר הטיולים המשפחתי שלכם:

  • סיור בסירות פדלים

אחת מנקודות החן היותר בולטות של הולנד בכלל ושל אמסטרדם בפרט, הן תעלות המים המרשתות את השטח ומוסיפות לו נופך עמוק וקסום כמו שרק גלויות נוף משולבות במים יוכלו לספק לכם. אז צאו יחד לשיט מלהיב בסירות פדלים. לנוחיותכם, נציגי חברת ההשכרה  Canal Bikeישמחו להציע לכם חוברות הדרכה מפורטות שיהפכו את הסיור ליותר ממושלם. כמו כן, אם אתם מעוניינים בהדרכה מקצועית, תוכלו להזמין סיור מודרך וללמוד אגב השיט על ההיסטוריה שמאחורי התעלות המדהימות שלפניכם.

כתובת: Weteringschans 1-26, Amsterdam

 

  • בית אנה פרנק

אחד מאתרי החובה של אמסטרדם, וללא ספק, פיסת היסטוריה חינוכית שאסור להחמיץ במהלך ביקור בעיר. חלקו האחורי של בית זה שימש כמקום המחסה של אנה פרנק ובני משפחתה אשר הסתתרו בו עד לתפיסתם על ידי הנאצים. יומנה המפורסם של אנה פרנק שנמצא ופורסם לאחר המלחמה נכתב ממש כאן, בבית שהפך למוזיאון כבר בשנת 1960. התורים באתר ארוכים במיוחד, אם כי בשעות הערב לרוב התורים יהיו קצרים יותר.

כתובת:  Prinsengracht 267

  • Hortus Botanicus

גנים בוטניים קסומים ועשירים בירוק מרענן במיוחד מזמינים אתכם להתענג על פריחה טרופית מלאת השראה החוברת למגוון עצים יפהפיים ולעשבי מרפא ייחודיים היוצרים פסיפס פסטורלי המציע רגיעה מושלמת למשפחות המעוניינות לבלות יחד בחיק הטבע וליהנות משעת איכות משותפת. במקום תמצאו גם חממות חינניות עם פרפרים צבעוניים ועליזים, שלל תערוכות המתחלפות בהתאם לעיתוי, ובחודשי הקיץ, תוכלו ליהנות מהופעה מוזיקלית חמודה בכל יום ראשון בשבוע.

כתובת: Plantage Middenlaan 2a, Amsterdam

  • Amsterdamse Bos

עוד פארק קסום ורחב ידיים בו תמצאו אין סוף הזדמנויות להנאה משפחתית המאפשרת למבוגרים להתרווח בנחת ומזמינה את הילדים להשתובב כאוות נפשם ולפרוק את מאגרי המרץ הישראליים שלהם. בפארק תמצאו שבילי ריצה, שבילי הליכה ושבילים המיועדים לרוכבי אופניים, אגמים עם סירות קאנו ועם סירות פדלים, מתחם טיפוס, מוזיאון, תיאטרון פתוח, אזור אטרקציות מלהיב, פינת ליטוף, מגרשי שעשועים רחבי ידיים, ובקיצור – כל הדרוש לחוויה משפחתית איכותית שלא תשכחו.

כתובת: Nieuwe Meerlaan 3

 

  • VondelPark

הפארק העירוני המרכזי של העיר אמסטרדם מזמין את בני כל הגילאים לחוויה מענגת שיש בה הכל: גם מנוחה, גם אקשן, גם ליכוד משפחתי והרבה הנאה צרופה. בפארק, המזכיר במבנהו את מיטב הפארקים האנגליים, כולל גנים יפים, אגמים מלאכותיים קסומים, חורשות ירוקות ואחו קטן ממדים שלפעמים תפגשו בו סוסים רועים להנאתם ומזמין אתכם לדווש בכיף בין שבילי הפארק המשתרע על פני קרוב ל – 500 דונמים. הפארק מהווה הר פורה לפעילויות ספורטיביות מגוונות ומומלץ במיוחד למשפחות בהרכבים מגוונים.

  • מוזיאון השעווה מאדאם טוסו

כאן תוכלו לפגוש מקרוב דמויות שעווה מרשימות מפוסלות בשעווה ואותנטיות להדהים. החוויה מתאימה לבני כל הגילאים וכל אחד ימצא בה עניין רב. החוויה במוזיאון משלבת גם אפקטים אורקוליים וטכנולוגיים כאלה ואחרים, ומציעה בילוי משפחתי בלתי נשכח.

כתובת: Dam 20, Amsterdam

  • Amstelpark

אמסטל פארק ממוקם על גדות נהר האמסטל ונחשב לאחד משני הפארקים המומלצים ביותר ברחבי העיר. כאן תמצאו הרבה ירוק ושלל אטרקציות לצעירים שבמשפחה אשר ישמחו להשתובב להנאתם כשאתם מתמכרים לשלווה, לירוק ולאוויר הצלול. בין האטרקציות בפארק: רכבת קטנה, סוסי פוני, אומגה, מכוניות קטנות, מיני גולף, אבובים ופינת חי. תיהנו!

כתובת: Europaboulevard

  • מוזיאון ואן גוך

חוויה אמתית לשוחרי האומנות וחוויה תרבותית חינוכית לכל בני המשפחה. המוזיאון מזמין אתכם לצלול אל עולמו הקסום של הצייר ההולנדי המפורסם באמצעות 500 רישומים ומאתיים ציורים פרי מכחולו. המוזיאון מציע שלל פעילויות לילדים כמו סדנאות, משחקים וסיורים מודרכים ומנגיש את החוויה גם לצעירים שבמבקרים.

כתובת: Paulus Potterstraat 7

  • Gaasperplas Park

עוד פארק ירוק לחוויה משפחתית מושלמת בו תמצאו אגם מלאכותי רחב ידיים המזמין אתכם לספורט אטרקטיבי לטעמכם. במקביל, תוכלו לשוטט בכיף בין שבילי הפארק, לדווש על אופניים ואפילו לרכב על סוסים. בקצה הפארק מחכה לכם חניון קמפינג מוסדר נוסח אירופה ששווה לבדוק.

כתובת: Amsteldijk Noord 55

  • Amsterdam Museumtramlijn Electrische

מוזיאון חינני, קטן וחמוד המתעד את תולדות הטראמים האופייניים לאמסטרדם יותר מכל. תוכלו לצאת לסיור בעיר באמצעות טראמים ישנים וליהנות מכל רגע. נסיע פרטית יש לתאם מראש.

תיהנו מכל רגע!

גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן