לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

צריכים מדריך טיולים בלונדון שדובר עברית ?

מדריך טיולים בלונדון דובר עברית

אם גם אתם מתכננים להגיע ללונדון בתקופה הקרובה ומחפשים מדריך טיולים בלונדון שדובר את השפה העברית – הגעתם לעמוד הנכון. בפוסט הבא תיחשפו למגוון המלצות אותם צירפתי לארסנל שלי במהלך השנים האחרונות בהיותי מסתובבת לי בעיר…

מגוון הדברים והאטרקציות הכפיים שאפשר לעשות בלונדון הוא אינסופי. עיר שיכולה בקלות להתאים לכל סוג של מטייל בין אם אתה חסיד היסטוריה, זללן בנפש או שבוי אחרי תיאטרון. עיר שתמיד יש בה קסם, מציפה אותנו בהשראה ובעיקר יש בה הכל מהכל.

ווסטמינסטר - לונדון

אז לא משנה כמה ימים יש לכם ומה התקציב שלכם לטיול בעיר המרתקת הזו אל תוותרו על לפתוח את העיניים ולהסתכל מסביב, תמיד תמצאו משהו יפה, מעניין או מפתיע ששווה הצצה… כזו היא לונדון…תמיד כמובן אפשר לארגן סיור עם מדריך שדובר עברית אבל זה כבר לגמרי תלוי בכם!

לחובבי התיאטרון ומחזות הזמר…

כנראה שלונדון היא העיר היחידה בעולם שיכול להתחרות עם ניו יורק בכל מה שקשור לתאטרון. מובילי המחזאים מסביב לעולם מציגים את היצירות שלהם איך לא ב- Royal Court theater ושחקנים אייקונים דוגמת Benedict Cumberbatch ו- Vanessa Redgrav עושים עימו חסד בכל פעם מחדש. אם קצת מזל של מתחילים תוכלו לתפוס מחזה ב- National Globe Theatre או ב- Shakespeare’s Globe Theatre. מה שבטוח – היזהרו מהתורים הארוכים בימי הקיץ של שיא העונה, תמיד עדיף לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט. אין על משקה של אחרי השקיעה בבר שממוקם על גג של המלון Mondrian. – מחזה מרהיב שאסור לפספס!

לתרבותיים וחובבי ההיסטוריה

לונדון חותמת יותר מ-2,000 שנות היסטוריה מכובדות. ה-British Museum הוא הבית של חפצים יקרי ערך עם היסטוריה של יותר מ-2 מליון שנה שנאספו בקפידה מכל היבשות בעולם. אישית הייתי ממליצה לכם לוותר על הביקור בארמון בשעת החלפת המשמרות, שיעמום שממש לא מתאים לישראלים תזזיתיים כמונו, אבל זו רק דעה אישית כמובן.

רעב בלונדון? לאן תלך?

בשוק ה- Borough תוכלו ליהנות מקצת סמפלים מקומיים וכמעט בכל פינה צדית יש בר מקומי ומה יותר מפנק מבירה ואיזה ג’אנק ליד. אם בא לכם לשבת על סטייק מעולה, כוס יין ומגוון של תוספות מה שנקרא  value for money לכו ל – Flat Iron באווירה רומנטית משהו… ממש תרגישו בתוך מרתף של יין. אם סתם בא לכם להסתובב ולהתרשם ממגוון של ברים ומסעדות מקומיים ולבחור לבד, פשוט לכו לאזור Shoreditch , כמעט כל הימור הוא הימור בטוח.

לונדון ביום ולונדון בלילה

אינספור אטרקציות זולות ואפילו בחינם מחייבות נוכחות בין אם זה ה- Tower of London (כל פאונד שווה את זה), ביקור בשעון המפורסם הלא הוא ה- Big Bem, ביקור בגלגל הענק המשקיף על כל העיר או הליכה על הגשר המפורסם. בכל מקרה, אין כמו להכיר את העיר ולחוות אותה ביום ובלילה. לא רק שכל מקום נראה רומנטי יותר כשהכוכבים משקיפים להם שם מלמעלה, האווירה היא אחרת לגמרי.

סיורים באזורים, שווקים וקניות

כמו כל עיר גדולה ומתויירת, גם לונדון מחולקת לאזורים ששווים ביקור. כדאי לבדוק מתי יש שוק בחלק מהאזורים וליהנות מהדוכנים השונים בין אם זה תכשיטים עבודת יד, טי- שירטים מודפסות או פרחים מרהיבים ביופיים.

ביקור בנוטינג היל הוא MUST, שם תוכלו להתרשם מהבתים הצבעוניים, מחנויות הבוטיק המדליקות ובתי הקפה. האווירה שם ייחודית וספציפית ואי אפשר לקנות אותה בכסף, פשוט תהיו, תחוו ותרגישו.

רחוב אוקספורד הוא ללא ספק מרכז תיירותי לקניות שוות וכנראה שלא תוכלו לפסוח עליו גם אם תשתדלו. הוא מתחיל בקצה הצפון מזרחי של ההייד פארק שכמובן שווה ביקור בפני עצמו, ממשיך דרך הכיכר הגדולה ודרך כיכר סנט ג’יילס. גם ברחוב ריג’נט – Regent Street יש המון חנויות מדליקות.  אם אתם בקטע של קניות הארדקור, תמיד אפשר לקפוץ לקניון Westfield שנחשב לקניון הגדול ביותר באירופה, יש בו רק 300 חנויות מכל הסוגים והמינים. בקרו גם בסוהו – אזור שוקק ומרהיב ביופיו שממש לא כדאי לוותר עליו.

לסיכום, כמו שציינתי בהתחלה, לונדון מתאימה לכל טיפוס כך שבין אם אתם חובבי אופנה, קולינריה או עתיקות, תוכלו למצוא את השוק שמתאים לכם. אחד השווקים היותר נחשבים נקרא Covent Garden Market והוא קיים עוד מימי הרנסנס. מזכרות, פרטי לבוש, תכשיטים ויצירות אמנות – תמצאו שם הכל. הוא ממוקם ממש ליד בית האופרה וכיכר טרפלגר. באזור יש גם המון מופעי רחוב בכל יום. השוק פתוח לאורך כל ימות השבוע רק שביום ראשון הוא נפתח מאוחר יחסית ב-11:00 כמו גם חלק מהחנויות ברחוב ונסגר מוקדם בשעה – 18:00.

גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן