לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

כריסטמס 2022 בוינה


| כריסטמס בוינה 2022 |

חייבים לומר שוינה היא אחת הערים המרשימות מבחינת האדריכלות, אז עכשיו תדמיינו לכם את אותה העיר, עם אותן הכנסיות והקתדרלות היפהפיות רק מוארות באלפי קישוטי חג מולד. כריסטמס בוינה 2022, הפעם העיר מתחגגת במיוחד ומציעה מגוון של אטרקציות ואירועים מיוחדים לחג. אז אם אתם מתלבטים מה לעשות בחופשת החנוכה, התשובה פשוטה, עלו על קו תל אביב וינה ובואו להנות מאווירת חג שאין כמותה. אחת האטרקציות המרכזיות היא שווקי הכריסטמס הרבים שנפתחים בעיר לרגל החג, כ- 58 כאלו ליתר דיוק. להלן רשימה של כמה מהשווקים השווים ביותר. 

החלום הוינאי: אין כזה דבר כריסמטס בוינה בלי שוק חג המולד "החלום הוינאי". זה הוא השוק המוכר ביותר בוינה, והיפה ביותר. הוא ממוקם ברחבת בית העירייה, למרגלות מבנה ניאו גוטי שנראה פחות או יותר כמו הארמון מדיסני. הרחבה כולה מתקשטת באורות, עצי חג מולד ענקיים, ובכ- 150 דוכנים. בשוק החלום הוינאי תוכלו להנות מגלו ויין (יין חם ומתובל), אוכל מסורתי לחג, וכל מיני דוכני מזכרות ומתנות. 

שפטילברג מרקט: חייבים להודות שוינה בכריסטמס יכולה להפוך תיירותית מעט יותר מבדרך כלל ולהאיץ את תרבות הצריכה. מה שיפה בשפיטלברג מרקט זה שהוא פועל מעט אחרת. מדובר בשוק כריסטמס ששם דגש על אמנות ואומנות מקומית, עבודות יד ומוצרים אורגניים וידידותיים לסביבה. כך שאם אתם רוצים חג מלא מתנות אבל נטול רגשות אשם, שפיטלברג זה המקום עבורכם. 

שוק חג המולד בארמון שנברון: ארמון שנברון שבשולי העיר הוא חובה גם בימי חול, מדובר באחד המבנים המרשימים בעיר אם לא המרשים מכולם. מדובר בארמון יפהיפה שמסביבו גנים עצומים בגודלם ויפהפיים באופן קיצוני. בתוספת האורות, הדוכנים והקישוטים של החג שנברון נהפך לחוויה בלתי נשכחת.

גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן