לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

מועדוני פלמנקו בספרד



| מועדוני פלמנקו בספרד |

למי שמחפש יעדים רומנטיים באירופה, אבל לא משהו תיירותי מידי או נדוש מידי, סיביליה היא הפתרון. מדובר באחת הערים המיוחדות בספרד ובאירופה בכלל. סיביליה אהובתנו ממוקמת בדרום ספרד ויש לה אופי שלא יאמן: צבעונית, מלאת תשוקה, חיה ועם אדריכלות משגעת. זו היא אומנם לא העיר הראשונה שקופצת לראש כשחושבים על יעדים רומנטיים באירופה, אבל זה מה שהופך אותה לפנינה של יודעי דבר. סיביליה ידועה גם בהיותה בירת הפלמנקו, סגנון מוזיקלי מסורתי שמלווה בריקוד ושירה אשר הושפע רבות מהצוענים שחיו בחבל אנדלוסיה. כשמבקרים בסיביליה מופעי פלמנקו הם לא פחות מחובה, והעיר מלאה במועדונים שמוקדשים בדיוק לזה.

T de Triana
טי דה טריאנה הוא אחד מהברים הכי מקסימים בעיר בלי קשר למופעי הפלמנקו שמתארחים בו באופן קבוע. מדובר במקום קטן וחמים, שמציע אווירה אותנטית וחמימה ונשקף ממנו נוף לנהר. לפני שמגיעים, מומלץ לברר בדף הפייסבוק מתי ישנם מופעים. 

כתובת: Calle Betis 20

 

Los Gallos
בלוס גאלוס תוכלו להנות מהופעות פלמנקו יומיות ואווירה ספרדית מהפנטת. מדובר במועדון הופעות שממוקם בבניין ישן ויפהיפה. לוס גלוס מציע לנו הופעות של מיטב הרקדנים והנגנים. אז אם כבר חיפשתם יעדים רומנטיים באירופה, זה הוא אחד המקומות שישכנעו אתכם שסיביליה רומנטית לא פחות מפריז (ואולי אפילו יותר). שימו לב, ניתן להזמין כרטיסים מראש באתר ולהתעדכן בלוח ההופעות. 

כתובת: Plaza Santa Cruz

 

El Palacio Andaluz
אל פאלציו אנדלוז הוא ללא ספק הלוקיישן הכי מרשים ברשימה, מדובר באולם גדול ומרשים ביופיו, אולם נשפים ספרדי שנראה כאילו הוצא מסרט. הגודל של המקום הופך את ההופעות לפחות אינטימיות, אבל האווירה והיופי של המבנה עצמו מכפים על זה לחלוטין. גם כאן ניתן להזמין כרטיסים מראש באתר ולהתעדכן בלוח ההופעות. 

Calle de Maria Auxiliadora 18

גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן