לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

מסלולי טיול בברצלונה

מסלולי טיול מומלצים בברצלונה והסביבה

כאחד מיעדי התיירות היותר פופולאריים בכל רחבי הגלובוס, ברצלונה מזמינה תיירים מכל קצוות תבל המתענגים על חוויה בלתי נשכחת שיש בה הכל.

בכתבה הבאה מספר מסלולי טיול מומלצים לניצול מיטבי של שהותכם בברצלונה.

ברצלונה למטייל - סודות העיר העתיקה
ברצלונה למטייל

ברצלונה על קצה המזלג

בין אם זהו ביקורכם הראשון בעיר ובין אם אתם שבים לביקור חוזר, אל תפספסו את שדרות La Rambla שיעניקו לכם טעימה ראשונית, אבל מרוכזת מאוד, של ברצלונה על כל גווניה. שלל דוכני פרחים, מזכרות, ציירי פנים, מופעי רחוב, חנויות ססגוניות, יצירות אמנות ואין ספור תיירים ומקומיים המשוטטים להנאתם, הם רק חלק מההמולה האופיינית לשדרות La Rambla. צעדו להנאתכם, אל תחמיצו את שוק בוקריה הססגוני שעל הדרך, המשיכו עד לאזור נמל העיר וקפצו לסיקור באקווריום L’Aquarium Barcelona המשתרע על פני שלוש קומות ומציע חוויה ימית מסחררת לבני כל הגילאים.

באקווריום תמצאו עשרות אלפי זנים של דגים לצד חיות מים מגוונות שבחלקן תוכלו לצפות מקרוב ממש. באתר גם מנהרת זכוכית שקופה ומלהיבה שהליכה בתוכה מדמה הליכה בתוך אקווריום ומאפשרת למבקרים לצפות בחיות ים מרהיבות במרחק נגיעה. מעבר לכך, ממתינים לכם מגוון אקווריומים בשלל גדלים המציגים חיות מים מאזורים שונים בעולם ואם אתם צוללנים מוסמכים ואם יש לכם כסף מיותר, אתם מוזמנים לצלול עם הכרישים בלי פחד. תוכלו גם להעשיר את הידע שלכם בתחום בעזרת עמדות הלימוד האינטראקטיביות שבמקום, ובכלל, לשבת ולתפוס שלווה בתוך היופי הבלתי נתפס שמציע האקווריום למבקרים בו.

מסע בעקבות גאודי

סיור ראוי לשמו בברצלונה לא יהיה מושלם ללא התחקות אחר עקבותיו של אמן האדריכלות הספרדי הנועז גאודי. התחילו את הסיור ברחוב Gracia בביקור במבנה Casa Mila או בכינויו המשני – La Pedrera אשר מלבד ארכיטקטורה מדהימה, מציע גם תצפית מלהיבה על העיר. משם תוכלו להמשיך אל הפארק הידוע  Parc Guell- אשר נחשב לפרויקט הדגל של האמן שהקדיש זמן ניכר מחייו להקמת שכונת עשירים שלא צלחה. בפארק מגוון מוצגים מרתקים, בתי וילות שיועדו לשימוש של עשירי העיר אך לא מלאו את יעודן, טרסות מרהיבות, ביתני מבקרים, מגוון שטחים ירוקים חלומיים ועוד. לאחר התרשמות מעמיקה מסגנונו המדהים/ייחודי/פרוע של האמן הניכר בכל פינה בפארק, נצלו את חלקו המערבי של הפארק להתרשמות מיטבית מהעיר הנפרשת תחתיכם כמרבד קסום במיוחד.

ברצלונה למטייל - סודות העיר העתיקה
ברצלונה שך גאודי

הר היהודים

הגבעה אשר ממוקמת בדרום ברצלונה וזכתה לכינוי Montjuic – הר היהודים, נחשבת לאחת מפנינות החן הבולטות בעיר והיא מציעה מארג נפלא של אטרקציות שונות עם נוף יפהפה הנשקף ממנה. בין היתר, תוכלו לבקר בגנים הבוטניים, במוזיאון מירו, באצטדיון האולימפי וגם בכפר הספרדי האותנטי Pueblo Espanyol המציג מגוון סגנונות בנייה לחובבי הארכיטקטורה. וכמובן, אתם מוזמנים ללגום עמוק אל קירבכם את גלויות הנוף הקסומות הנשקפות אליכם מכל פינה. אגב, אם תרצו, תוכלו להעפיל את הר היהודים בעזרת רכבל שיוצא מהמרינה.

פארק סיוטאדלה ומוזיאון השוקולד

מוזיאון השוקולד (Museu de la Xocolata) הוא פינת חמד חיננית ומתוקה שתעשה לכם את זה, אם אתם מלווים בילדים, ולא רק. במוזיאון תפגשו שלל מוצגים מרתקים עשויים שוקולד ותלמדו על הסודות שמאחורי ייצור המתוק המתוק הזה. לאחר מכן, קפצו לפארק סיוטאדלה (Parc de la Ciutadella) הקרוב. בפארק תמצאו גן חיות אטרקטיבי המציע גם אוסף נקודות חן מעניינות להתרשמות ולבילוי כמו אגם מלאכותי בו תוכלו לשוט להנאתכם, אנדרטאות מרתקות, מזרקה מעוצבת ומרשימה, צמחייה עשירה מרחבי העולם, מוזיאונים כמו המוזיאון לאמנות מודרנית והמוזיאון לזואולוגיה, משכן הפרלמנט הקטלוני, שער ניצחון מרשים שהוקם לרגל התערוכה הגדולה בשנת 1888 ועוד.

ברצלונה למטייל על אופניים
ברצלונה למטייל על אופניים

עיר על גלגלים

אם הגעתם לברצלונה לזמן לא ארוך ואם אתם מעוניינים למצות את המקסימום מהביקור בה, מומלץ לקחת בחשבון את הסיור באוטובוס התיירים היוצא מכיכר קטלוניה ומציע לבחירה שלושה מסלולים שונים המאפשרים לתייר הממוצע ללמוד את העיר באופן מיטבי. הסיורים מתאימים, אגב, גם לתיירים המעוניינים להתרשם מהעיר באופן מהיר על מנת לתכנן כהוגן את חופשתם בברצלונה ולבחור באופן בלתי אמצעי את האתרים בהם יעדיפו לשהות ולחקור באופן מעמיק. Bus Turistic, אוטובוס התיירים, מאפשר לנסוע בחופשיות מאתר לאתר באמצעות כרטיס נסיעה ואם תצאו לשלושת המסלולים כאחד, הרי שלכל הדעות, תוכלו להנציח את ברצלונה ביומן המטיילים שלכם.

עוד מסלול מומלץ בברצלונה הוא, פשוט, שיטוט עצמאי ברחובותיה של העיר השוקקת והססגונית שהקצב המיוחד שמכתיב אותה מוסיף לה נופך רב. הרשו לעצמכם להיסחף עם האווירה, עם הקצב, עם המראות, עם הנופים ועם המולת התיירים הבלתי פוסקת, חפשו סמטאות שכוחות וקסומות, ושאפו עמוק את האוויר ואת האווירה.

בהצלחה!

גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן