לפרטים והזמנות - התקשרו עכשיו - 03-5551080 | info@cityul.co.il

5 המקומות המומלצים ביותר לילדים בפראג

| פראג עם ילדים |

כולנו מכירים את האתגר בלטייל עם ילדים.

הקטנים חסרי מנוח? ככה תוכלו לשמור עליהם משועשעים ומרוצים עם המדריך האולטימטיבי שלנו לדברים הטובים ביותר – פראג עם ילדים!

פראג, הידועה בזכות מריונטות בחלונות הראווה ובבנייני הבארוק בצבע סוכריות, מרגישה מאוד כמו יעד מהאגדות. עם זאת, לבירה הצ’כית יש הרבה יותרמה להציע למשפחות מאשר סתם צעצועי עץ וטירת נהדר וגדולה. הילדים יוקסמו על ידי השטחים הירוקים הפתוחים הרחבים של העיר, המשובצים בגני שעשועים מאובזרים, מוזיאונים ידידותיים לילדים – המפורסמים ברמה עולמית, ושלל מסעדות שיספקו את התיאבון הקטן והגדול כאחד. והכי חשוב, לדעתנו, העיר מתהדרת בכמה מהבירות המדהימות בעולם במחיר מצחיק- כלומר, פראג מקבלת גם את חותמת ההורים. אך שמור את זה למועד מאוחר יותר: אלה הם הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים בפראג.

גן החיות בפראג- הורים המחפשים דרך מרגשת לעייף ולספק את הילדים ידהמו מגן החיות בפראג.הגן מדורג לעתים קרובות בין גני החיות הגדולים בעולם בזכות תושביו המגוונים – טפירים מלאיים נדירים ואריות אסיאתיים. אלו רק חלק מבין כמעט 700 המינים כאן. הפארק מכיל כ-140 דונם וכולל רכיבה על סוסי פוני, חוות ליטוף ואזור משחק בתפאורה כפרית. לרעבים – תוכלו להתפנק עם קרפים מחיטה מלאה ופירות ים בגריל מהקנטינה החדשה.

שייט סירת ונציה- סירות נהר מעץ וינטאג ‘של סיור הסירה בונציה בפראג יוצאים למסע של 45 דקות במעלה הוולטאבה אל תעלת השטן הקטן (צ’רטובקה). תיהנו מנופים גורפים ותוכלו לצפות בברבורים לאורך הדרך. מחירי הכרטיסים מכסים את הכניסה למוזיאון גשר קארל בו מוצג דגם מפורט של בניית הגשר הגותי.

המוזיאון הלאומי לחקלאות- מערך של טרקטורים ותערוכות מזמין משפחות למוזיאון הלאומי לחקלאות ברובע המגורים של לאטנה. אל תחמיצו את הגן שעל הגג – עכשיו פתוח לקהל הרחב, משטח דשא ענק זה, המכיל פרחים ודבורים מרשימות מעניק נוף מפואר של 360 מעלות מעל מגדלים וצריחים.

המסע בעקבות הגולם – מציאות מדומה– מצד אחד משחק, מצד שני נסיעה מרגשת, המסע בעקבות הגולם – מגולל את סיפור יצירתו הידועה לשמצה של הרב לואו באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה מתקדמת. חזרו אחורה בזמן לפראג המפורטת להפליא מהמאה ה -16, תחקרו את גשר קארל, הרובע היהודי, ובסופו של דבר, תתמודדו פנים אל פנים עם הגולם עצמו. אופיו האטרקטיבי של אטרקציה זו עושה את זה בצורה הטובה ביותר עבור ילדים גדולים יותר, אם כי מיקומה במפלס התחתון של חנות הצעצועים של המליז, הכולל קרוסלה ומגה שקופיות, ימשכו את האחים הקטנים יותר.

פיצה נובה– לא רק שפיצה נובה מקבלת נקודת על קרום נפוליטני דק בבצק, פינת המשחקים המרווחת שלה והתפריט הפשוט והטעים של קלאסיקות איטלקיות ישמחו בוודאות את הילדים הקטנים. הזמינו את תפריט הטעימות ותגלו לעצמכם מצעד של מנות פיצה ופסטה שיגיעו לשולחן שלכם מהר יותר מכפי שתוכלו לאכול אותן. בסופי שבוע המקום אפילו יציע לכם שירותי בייביסיטר! העובדה האחרונה, בשילוב עם רשימת יין מרשימה הופכות את זו לאחת מחוויות האוכל הכי ידידותיות של פראג.

 

כפי שראיתם, יש המון מה לעשות בטיול פראג עם ילדים – לכם נשאר רק לבחור!

מטיילים בפראג? ממליצים לכם לקרוא גם:

Eat Tokyo‎
11 בספטמבר 2022
CAFE BOHEME
11 בספטמבר 2022
גלילה לראש העמוד
×
דילוג לתוכן